مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-05اقتصادي

مصرف برق در کلانشهر اهواز کاهش یافت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت با وجود افزایش دما، مصرف برق در کلانشهر اهواز در روز جمعه (13 مردادماه) سال جاری 130 مگاوات کاهش داشته است.

- اهواز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت با وجود افزایش دما، مصرف برق در کلانشهر اهواز در روز جمعه (13 مردادماه) سال جاری 130 مگاوات کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید عباس شیاری عصر امروز شنبه در گفتگویی رسانه ای با قدردانی از همراهی شهروندان اهوازی در مدیریت مصرف برق اظهار کرد: با وجود افزایش دما و افزایش تقاضای مصرف برق در کشور، روز جمعه (13 مردادماه) سال جاری شاهد کاهش 130 مگاواتی مصرف برق در کلانشهر اهواز بودیم که نشان از همکاری بسیار خوب شهروندان با صنعت برق دارد.

وی افزود: اختلاف زیاد پیک برق در فصل گرم و سرد سال در اهواز نشان می دهد که بخش زیادی از مصرف ناشی از به کارگیری وسایل سرمایشی به عنوان یک نیاز اساسی در این منطقه است که بار زیادی را به شبکه وارد می کند ولی با این وجود شهروندان اهوازی با به کارگیری برنامه های مدیریت مصرف و درک شرایط ناترازی تولید و مصرف یاریگر صنعت برق بودند.

مدیرعامل برق اهواز تصریح کرد: با ارائه 140 برنامه از سوی وزارت نیرو به منظور مدیریت مصرف برق و استقبال شهروندان از مشوق های صرفه جویی در مصرف، تا این لحظه نتایج بسیار خوبی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در کلانشهر اهواز کاهش یافت

مصرف برق در کلانشهر اهواز کاهش یافت